svamlerier

Att söndagar har en speciell atmosfär och känsla över sig är ett faktum.
Att söndag är den dag då jag äter mest sötsaker är oxå ett faktum. Man är hemma, slöar med familjen, pysslar, läser en bok, kollar någon film, osv och då är det det ytterst lätt att man svänger förbi köket och hämtar upp något alldeles extra. Som t.ex. nyss då jag smög ner och tog den sista delen av marängsvischen.. Hur ska jag kunna emotstå den. Den står ju praktiskt taget och ropar på mig. Men det blir väl gymmet sen... för som Kristian sa "två kilo per år i 10 år är mindre trevligt".

Jag fick just nu ett obotligt sug efter att spela Theme Park, kommer ni ihåg det? :D

 

Det vore ju trevligt om man, mot alla odds råkade stöta på honom. Salig skulle jag bli.

Min lilla löjliga barnförälskelse kommer väl alltid hålla i.

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0