rastlös väntan

Jag är nu hemma igen. Veckan gick jätte fort, har varit mycket mysigt. (:

Gosha, om en månad och en dag bär det av till Israel. Börjar bli lite nervös nu.. Nästan lite yr vid tanken på att jag ska åka.. Åka själv.. åka själv till mellanöstern. Men jag åker inte bara vart som, utan till mitt älskade Israel.
Insåg att 20kg (maxvikt i bagage) är ingenting! Jag kommer behöva prioritera sjukt när det gäller vad som ska med och inte. Detta kommer vara mycket karaktärsdanande.
I och med att tiden rullar på och att alla tankar snurrar runt i huvudet börjar jag känna mig rastlös.. svårt att fokusera.. vet inte vad det är. Även fast jag har rätt mycket tid, och egentligen är en rätt stor slacker, känns det som om jag inte hinner. Men vad egentligen är det som ska hinnas med Malin? uff, blir matt på mig själv.

Nej, jag ska städa, och lyssna på min musik.
I musik kan man:
  • flyta bort
  • lämna tid och rum
  • få utlopp för alla möjliga känslor
  • kan man hämta styrka och tröst
  • låta någon annan tänka åt en
(jag satt och funderade över det på flyget idag. Behövde skriva det.)

En sak jag läste förut i veckan var
"allt blir bra till slut. Om det inte är bra, är det inte slut än."

Den här kanske passar lite nu...


nej, hejdå.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0