Omdömen

Hamlet var helt klart över min förväntan. Jag är inte direkt någon kritiker, utan är rätt lättcharmad, men den var bra. Jag har nästan alltid haft ett grått moln hängandes över hamlet, från skolans alla ältanden och annat. Det var tredje versionen jag såg av pjäsen ikväll. Och denna var helt klart bäst. Jag förstår nu allt, och faktum var att det var roligt att känna igen flertalet av dialogerna/monologerna - inte bara "att vara eller inte vara..."
Och skarsgård gjorde ett mycket bra jobb.

När jag kom hem låg det två saker från posten och väntade på mig! yey! älskar brev och liknande! så jag fick hem mina fyra böcker som jag ser fram emot att läsa i israel. kanske tjuvstartar lite nu innan.. Och så fick jag ett hemligt brev - man kan ju inte blotta hela livet här på bloggen ;)

Jag har iaf kommit fram till att kulturella saker som konst, teater, museum och liknande suger kraften ur en på något sätt. Jag är i alla fall alltid väldigt trött, nej, sömnig efter att ha ägnat mig åt något av dessa.

Så godnatt världen! Imorrn blir det lunchdejt med Emma och Sofia, vidare till jobbet och sen film med David III (?)

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0