Nattligt svammel ännu en gång

Nyss hemkommen och färdigtead. Datan blir inte bättre, suck. Verkar som om det blir på riktigt brevväxling i israel. Jaja, då vet man ju vilka som verkligen är ens vänner. ;)
Ett handskrivet brev lägger man ner tid, tanke och energi på.  Kärlek lixom. Jag älskar brev, så inte mig emot. Dock surt att datan inte går igång, spec om jag ska plugga till hösten. Men tills dess lär den ju ha återhämtat sig..

Nåja. Igår träffade jag lite lustigt Skåne! Länge sen! har saknat den filuren. Så som hastigast bestämde vi oss för att sätta oss och prata över en drink. Åh så trevligt. Men åh så trött jag var imorse!
En annan sak värd att nämna var att Franken ringde idag. Bara sådär. Flera månader sen! Kul! Måste verkligen bli bättre på att höra av mig!

Jag har egentligen inget att säga. Imorrn blir det ICA och sen David-III-häng låter det som. Trevligt (:
Detta var den nästsista helgen på ICA innan jag åker till Israel. Woohoo!



Inte för att jag vill tillbaka till studenten.
Utan för att jag vill ha sommar.
Märk väl den ultrablå himlen!

- M<3


Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Heej damen. Min mobil har flippat ur. å jag såg ditt sms men sen asså de går inte mkt mer. Hade tänkt å få iväg paketet idaaag... men som sagt så la min mobil av å jag e så trött på den .. Suck. Men iaff... vi får köra på internet. Adress å allthop. Msn ikväll! eller imorrn.

tudliuu. Förlåt att jag e så seg.. men. ja du känenr mig.. tröööga mig. Din kofta kommer. har dåligt samvete :p

2010-02-01 @ 20:12:24
URL: http://strayy.blogg.se/
Postat av: lottapotta

Meen ååh nu e jag ju dum i huvet igen.. har din dator krånglat till sig.. .... skriv till mig iaf.. mobilen går inte å lite på nu :/

Sen självklart ska ajg ha din adress till israel .. unga dam..



dam e lite fint å säga..



^^

2010-02-01 @ 20:13:56
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0