Garnnystan

Jag har så mycket att säga. Sådant som behöver kläs i ord. Men alla ord som kommer ut är utan mening.

Kanske är jag för feg att dela allt med er här? Men, integritet är en dygd trots allt, eller nått.
Eller kanske jag inte är kapabel längre att klä mina tankar i inte bara ord, utan i meningar?
Kanske inte ord är rätt sätt, kanske jag ska börja måla igen.

Kanske.. ett fult men fantastiskt använt bart ord.
Eller som jag försökte förklara för David, Enshallah.. (undrar om jag kan säga så i israel.. hm..får fråga Danne..)

 

ja David, du kanske har rätt.

Jag har bara några månader kvar som tonåring.

Därav kan jag med rätta följa medias rättesnöre.

;)



25 dagar kvar.

- M<3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har gjort ett inlägg om hur nyttig vissa frukter och grönsaker är. Titta in min blogg och kommentera gärna vad du tycker. Eller klicka här för att komma direkt till inlägget http://ferhat.blogg.se/2010/january/draft-jan-22-2010.html



Tack och hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-01-22 @ 14:03:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0