Incident X

Intressant möte ikväll, dock pinsamt.

Jag har nämligen fått ett stort härligt skavsår på lilltån så jag ids inte klämma in foten i mina träningsskor och hoppa upp på träningsmaskinerna. Men jag kan ju inte gå en vecka utan träning! Så, ikväll pallrade jag iväg mig med min far till simhallen. Väl där sätter jag igång och simmar, det går förvånansvärt bra. Härligt!
Så konverserar jag lite med min far, han går upp och jag är precis påväg att ta nya krafttag då en kille i 20årsåldern kommer upp till mig, killen visar sig heta micke.

Micke (pustar ut ljudligt) - oj, detta är jobbigt!!
Malin - jaa, hehe.. Hej... (?)

Av någon anledning verkar denna Micke väldigt fri och börjar prata om sitt träningsschema, han tränade 11 pass i veckan osv. osv. Jaha jaja, tänkte jag. hehe.. vad vill han??
Han visar sig iaf vara en trevlig prick så vi börjar simma jämsides och pratar på om allt möjligt. Vi körde för övrigt oxå "försten till andra sidan" på mitt initiativ, det var trevligt - jag vann. Men jag tror han simmade saktare för min skull.
Till slut nämner jag i förbifarten att jag inte bodde i Knivsta (jag tränar bara där) utan i olunda. Han skrattar och säger "ja! jag kände igen dig! det gör jag med! eller rättare sagt, min flickvän gör och jag bodde ett tag hos hennes familj".
ÅNEJ! Nu har jag gjort det igen. Ännu en gång har jag lyckats missa en av mina grannar. Illa!
Micke skrattar i alla fall vidare och berättar glatt i hågen att han och mitt ex tydligen hade blivit bekanta och att jag och han pratat flera gånger... Hans flickvän visar sig vara tjejen som bor i huset närmast oss.. Lyckat Malin! Hur många gånger har du inte gjort bort dig på detta sättet?
Som tur var tog han inte illa upp.

Av någon anledning kommer jag bara inte ihåg människor som inte gjort ett intryck på mig. hemskt och egocentriskt det låter. Men jag har verkligen insett det. Jag är alltigenom trevlig, mot alla jag möter, men för den skull kan man ju inte alltid komma ihåg alla. Nåja, detta får jag öva mig på!

Http://ejab07.blogg.se Har lagt upp lite trevliga bilder från i lördags. Här har ni några av dem:
(Tack för att du trodde på mig eja!)
Lite före och efter, kul!


 

 

 

- M<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0