Imorrn ställer vi om klockan!

Ikväll, idag kanske rättare sagt har jag haft väldigt roligt :)

Jag vann inte, men känner ingen större förlust för det. Erica, som vann, var vacker och väldigt trevlig. Jag önskar henne allt det bästa i Johannesburg (:
Faktum är att jag är glad som inte behöver lägga ner så mycket jobb som hon måste för att kunna prestera i tävlingen.
Hursom är jag absolut jätte nöjd med min prestation. Jag gjorde så gått jag kunde, va precis den jag är och mer än så krävs inte. Som jag tidigare sagt, jag la precis allt i Guds händer, och min bön har varit att hans vilja ska ske.
Nu måååste jag sova för jag ska jobba imorrn!

 


 

Fler bilder kommer säkert men nu är det sovdags.

Ännu en gång kan jag njuta av tanken vid att jag den 16e ferbruari kommer försvinna bort ett tag till Israel.

 

- M<3



Kommentarer
Postat av: Emanuel Karlsten, redaktör Dagen.se

Synd att du inte vann. Vi försökte nå dig i dag för ett citat, men du svarade inte.

Hör gärna av dig om det är ok att använda några bilder.

mailadress: webb at dagen.se

2009-10-25 @ 13:39:17
URL: http://dagen.se/blogg/emanuel
Postat av: Johannes

Ska det vara någon slags födelsedags present för mig eller att du drar till israel? vaa

2009-10-25 @ 16:41:53
Postat av: malin

haha va johannes?? visste du inte att jag ska flytta? :) det har jag ju planerat länge

2009-10-25 @ 16:58:27
URL: http://malafjala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0