Vuxen och Snygg

Dagarna känns extremt långa nu för tin..?
Har iaf haft spelkväll med mina kära föräldrar ikväll :) så skönt att ens föräldrar allt mer blir vänner och inte just bara föräldrar.
Har oxå gjort en extremt bra lista ikväll "ATT-VARA-VUXEN-OCH-SNYGG-LISTAN". Innehåller alltså allt möjligt en ung kvinna behöver göra varje vecka. Jag kommer oxå fylla i varje vecka om jag lyckats (:

Nyttiga saker som t.ex.:
"träna minst 2ggr"
"ej äta sött"
"fixa naglar"
"minst en god gärning"


Självklart sköter mycket av detta sig själv, men jag är ju obotligt förtjust i listor... ;)
Dessutom konstaterade lotta och jag ikväll att nu kan man inte fjanta runt längre, utan man är en ung kvinna som ska se respektabel ut, med andra ord får alla fjortisrelaterade fasoner läggas åt sidan.

Nu ska här vägas. Hua, jag bävar inför mitt möte med vågen.. meeen efter min briljanta lista så ska det göras, och med tiden kommer jag kunna, med vetskap om vikten, kunna få bukt med den.

 

Ajöken Fröken!

 

- M<3


Kommentarer
Postat av: lotta.

gillar citatet längst ner ;).

2009-11-09 @ 18:53:27
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0