Thor och dagens

Denna veckan kan hittills sammanfattas med ett enda ord, eller namn - Thor. Inatt seglade jag hem därifrån kl 05. yey! Senaste natten på länge och nu får det bli skärpning. Så vad gjorde vi kan du sitta och undra nu.
Ja du, såg en och en halv film, sorterade upp alla hans böcker (de är hysteriskt många), sorterade upp alla hans papper, drack tonvis med te, läste poesi, tittade på kort, åt glass, pratade, utbytte tankar - ja vad skulle du själv uppfylla natten med?

Sova kanske. ja, det borde jag ha gjort för imorse ringer min tandläkare och undrar vart jag är. Pinsamt värre. Sån tur att min tandläkare har Lovisa som assistent, hon känner väl till att min tidsoptimism och förmåga att glömma tider är mer än väletablerad i mitt fall.

Dagen innehåller bakning, emelie selin och gsunda café. Trevligt trevligt, den får för övrigt oxå komponeras av ERA, deras nyaste skiva är rätt najs.

 

Ännu en gång har jag insett att yrvädret Malafjala är och förblir i mig. Och faktum är att det är så jag vill ha det. Fri som en fågel.

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0