Rubrik:

Ännu en lång dag. Tre dagar har jag varit i säng sent, 05, 03 och nu 01.40.
nåväl, jag tar fasta på det jossas pappa sa, vi kommer aldrig få ett liknande år som detta, så varför inte passa på att bara njuta av att vara och göra som man vill? (:

Imorse väcktes jag av Oscars ljuva stämma, han ville bara säga att han kände sig ensam och tyckte jag kunde komma till jobbet - jag skulle börja jobba efter 1,5h. (: alltid lika kul att jobba med han.

sen var jag med David ikväll(: bland annat såg vi en suspekt men starkt gillad film - spirited away. Jossa, du skulle nog va en av de få jag kan tänka mig att uppskatta den (:

 

En tanke som slagit mig nu på senaste är att folk flockas kring tragik. Nog för att man säger att man bryr sig o så, så gottar man sig ändå i att få höra hur den andre har det och mår, och man känner sig viktig. Tröttsamt.

Tack David för allt, för att du står ut med mig och bara är så självklart där, alltid. (:

 

- M<3


Kommentarer
Postat av: J

Malin, har försökt få tag på dig ikväll på olika sätt. vad gör du kvinna?!

saknar dig väldans!!

baah, messa när tiden finns till.

hur mår du?

2009-11-16 @ 23:20:39
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0