Nostalgi med förkärlek

Dödstrött är vad jag är. Har idag lyssnat på pappis kör, mysigt :) min far är allt för go.
Sen jobbade jag med Oscar ikväll. Tiden flög iväg och vi pratade allt mellan himmel och jord :)

Jag har oxå börjat spela Crisis Core... (orkar inte ens säga vad det är om du inte redan vet..) Hursom, det är nostalgi, och jag älskar det! En tanke slog mig nu oxå..
Jag är uppväxt med alla dessa karaktärer. Jag började spela FF när jag var runt 11 eller kanske 12. Undrar om det satt sin prägel på vilken smak jag har på killar. Långa, smala, vältränade. hmm.. Eller så är det bara ett sammanträffande..


Cloud                   Tidus                      Zach


Nåväl, en löjlig tanke kanske?
Vad än svaret är kommer jag ändå ha en barnsligt nära relation till Cloud och Tidus. Zach håller jag på att lära känna just nu. Härligt. (nörd)
Har iaf försonats med mina glasögon idag.. för första gången på... ? i mitt hela liv?
tror det var första gången idag som jag erkände för mig själv att glasögon inte är så dumt jämt...



- M<3


Kommentarer
Postat av: J

oooh vi alla flickor blev lite sådär små kär i Tidus! eller ja, rättare sagt du och jag. hah vet ingen annan, men än i dag bultar mitt hjärta för denna hjälte! :D nostalgi!

2009-11-02 @ 11:18:24
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0