gårkvällen

Inatt kom jag hem kl 05.00. Det var länge sen. Kvällen började på LO, mesta tiden spenderades hos Thor, sen skjutsade jag hem Rasmus och sebbe - för gamla tiders skull? :P
Trevligt att träffa och få prata med dem. Även fast man inte umgås med dem så betyder ju inte det att man inte bryr sig!

Jag måste bara säga att jag älskar att vara hemma hos Thor! Han har sååå mycket grejjer! Böcker, speciella kläder, konstiga smycken, gamla gasmasker (?), bara massa grejjer! Ibland upplever jag att han är som hämtat ur en sven nordqvist saga!



Nu ska här jobbas!

- M<3

Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Noah

Hej Malin!! Är allt bra med dig? Var länge sen man stötte på dig..lust att komma över på en fika ngn dag och hälsa på oss? :) Kramar

2009-11-14 @ 20:48:37
URL: http://ourlittlefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0