dagen före

okej, imorrn åker jag och Jossa till Milano, naajs.
Lite nervöst, med tanke på vissa saker, som ett intressant boende, men vi klarar det. :)

Haft en mycket trevlig kväll, och hoppas på en mycket trevlig vecka. Känns faktiskt ruskit skönt att sticka mitt i allt. Lämna lite. Tänka på annat. :)
Sen när man är tillbaka är det bara att bita i allt igen med nya krafter. (:

Nu är det dags för kvällens höjdpunkt, Kvällsmackan med min tekopp. Eller som tidigare ikväll konstaterat, halva tekopp.

Min nya rökelse är oxå very nice!

- M<3

Kommentarer
Postat av: Noe

Ha det underbart trevligt där nere nu Malin ! ta hand om er



Kraamar ! kraamar

2009-11-30 @ 09:15:04
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0