Skottland

Da var jag i skottland nu igen. Hemskt mysigt att traffa Millis, Kevin och Karen igen! Det ar 3e gangen jag ar har sen Millis flyttade hit. Jag alskar inte skottland, men det ar trevligt har. Hon bor i en mycket liten stad i sodra Skottland, har finns massor av overviktiga manniskor och maniskor som inte riktigt bryr sig om hur de ser ut. Men det ar val sa det brukar vara pa landet... (: ar nog bara en tidsfraga tills de flyttar till en storre stad, det ska bli najs.
Hursom, igar var vi i Stirling och shoppade, jag hittade mig ett par shorts, en mycket fint nattlinne och en klanning.. Najs! Pa kvallen tog jag ett lite for langt bad, jag fastnade i min "en ovantad semester" bok. Men det var skont for precis innan badet hade jag tranat med Millis och Karen... mycket intressant... (:
   Idag har jag hjalpt millis i hennes superstora tradgard. Jag har bestamt mig for att aldrig skaffa en stor tradgard, savida jag inte har rad med en tradgardsmastare. Mina hander och naglar ar hemska nu. Men det var vart det, jag ar ju har for att traffa millis (:

Naval.. nu ska vi gora mat!
-M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0