punka

Okej.. jag har tråkigt.. Jossa och Deb kollar på OC (tror jag det var..) men jag känner inte att jag skulle kunna vara vid vaket tillstånd då.. Inte det att jag är jätte trött nu. snarare att jag har lätt för o somna...
istället sitter jag vid min dator, lyssnar på Muse och bränner lite skivor... funderar på om jag ska ta en film eller något...
kl. 10.00 idag ska vi vara på Alians och se på matchen.... Sen bär det av till Ribbingebäck.. ska göra allt jag kan för att se trevlig ut.. och försöka snappa upp det som sägs...

Du ger mig tankar.
Tankar som kommer för fort.
Tankar som jag vill igronera.
Tänker du?
Suck.

David jag saknar dig!!

A juste, btw. Ikväll.. Efter mötet så drog vi ner på stan med några tjejer... tog en promenad, hamnade på mcdonalds och tjöta på lite... Sen när vi skulle åka hem svängde jag av mot den gatan celcius ligger på från vaksalatorg. Och då kände jag hur konstigt det kändes att köra bilen.. som om något släpade. Jag stannade bilen och gick ut för att kolla. Så insåg jag att jag fått punka på höger bakdäck!! Däcken var till råga på allt sprillans nya för denna säsong!
TYPISKT! dock var det bättre att det hände nu än någon annan gång, vi skulle ju ändå va vakna så...
Aja... Jag började ringa runt till mina manliga vänner jag tänkte skulle kunna ställa upp.. Abbe och Ahlin kom till våran undsättning. (: Stort tack till dem!

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

haha one tree hill för 3:e gången! MINST :D

2009-01-10 @ 07:22:12
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: David

Du är anledningen till att det är svårt att vara ifrån Uppsala.

2009-01-10 @ 16:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0