dag nr 28.

En lång dag idag. Imorse känns så långt borta.
Men nu har jag lagt mig i sängen och ska försöka få mitt sinne att finna sig till ro.

Dagen har varit mycket lik andra, förutom att jag spenderade kvällen med David Falk. Vilket var mycket trevligt:) Alltid lika skönt att va med honom. Inga konstigheter, inget knussel, inget dumt, bara trevligt, avslappnat. Vi snabbade oss iväg till bion, och kollade på Twilight. David tyckte nästan att den var lika bra som jag tycker.. (Eller rätta mig om jag har fel, david?) Och jag kan nog se den flerafleraflera gånger om utan att tycka den är dålig. Edward är fortfarande oförklarligt fantastiskt gah! det finns inte ord för hur sjukt bra han är. På alla sätt och vis.
Jag kommer då inte nöja mig som inte håller Edwards mått. Jag må vara kräsen men det finns många att välja på ;) (usch så ytligt det lät.. dumt.)

Hursom, efter bion tog vi en sväng till slottet. Stod och tittade ut över Uppsala och pratade om lite allt möjligt. Tack för en mysig kväll David :) Nästa gång får jag komma hem till dig! (:

Imorgon blir det pilates, plugg, pyssel (!?) och en massa annat. Mina dagar nu är väldigt behagliga faktiskt.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0