Trevlig torsdag

Jag vill börja med att säga att jag egentligen inte har så mycket att säga. Mer än att jag har haft en trevlig tid sen sist jag skrev.
Jag har vaknat på rätt sida båda mornarna :)
Filmen till imorrn är NAAAJS! Jag är heeemskt stolt över oss Em!
Dagen har varit mysig. vaknade bredvid kära Jossa, sega som vanligt vände vi på oss och sov lite mer än vi tänkt oss... Sen iväg till lite alla möjliga platser, biljard och utemiddag med svåger, o sen ett trevligt temys. Just nu önskar jag att jag var mer påläst och kan ge lite bättre svar o förklaringar. Men hey, det är ju bara lilla jag.
Detta var bra, right? (:

En för övrigt mer sminkad Malin än vad vi sett den senaste månaden.
På söndag så, nog för att detta inte är min vardagslook,
men jag längtar allt.
Tack till josefine oxå, det ska bli ett sant nöje!

Godnatt gott folk!

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

Att du klarat dig utan smink är beundransvärt. Inte för att man ser helt förstörd och dan ut utan sminket,men det är verkligen ett + både i kropp och själ.



det var mysigt och mys till det lite här om dagen! åh. ja! lägenhet, here we come!!



love you

2009-12-11 @ 16:20:04
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0