temys

Winterwonderland har övertagit världen utanför mitt fönster, och såhär på håll kan jag faktiskt säga att det är mycket vackert, rofullt på ett sätt. Jag har dock ingen lust att gå ut, i alla fall inte här hemma, en mysig stadspromenad med någon man håller av hade ju inte varit helt fel, men det lär väl förbipassas till en annan tid på en annan plats i ett annat universum. (pessimisten kikade fram..)

Visningen gick hursom bra, eller, vi fick bra kritik. Jag kan väl nu i efterhand ställa mig frågan om det verkligen var värt allt slit för det. Kanske inget jag gör om, i alla fall inte i samma sammanhang. Men såhär känns det väl alltid dagen efter stora projekt...

Jag kan i alla fall skryta med att jag har hittat mig en fin mycket gammal päls - äkta såklart! Jag har kollat upp den lite, den kommer troligen från 40talet, är svindyr på marknaden och kommer ursprungligen från Ungern. Den är i mycket gott skick, och jag är hemskt nöjd!

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0