Musiktips från en salig en

Vaknade för en timma sen, mycket skönt!
Förutom mina vanliga morgonrutiner som att ligga och dra mig, fundera, läsa biblen och be var det första jag gjorde att sätta på DeVotchkas How it Ends och bara njöt. Som jag sa tidigare, jag blir ett med musiken.
Men direkt där efter ramlade jag in på en annan snubbe, en väldgt najs en. David jag är helt säker på att du kommer tycka som jag, och Jossa min vän - du får inte missa detta!
Jag har därför, för er och för alla andra ute i cybervärlden nu lagt upp två av hans låtar. som är underbara.



Idag ska jag julbaka med Maria och David, mycket najs I say!
Imorgon är dagen, borde jag vara nervös? Jag börjar ju fundera...

- M<3

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Vilken blossaglögg tycker du är godast? :)

2009-12-18 @ 12:43:37
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0