ledig

Åh, jag blir alldeles matt av allt tänkande. Tankar, borden och måsten som slår mot hjärnan.
Kan jag inte bara få stänga av?
Nåväl, livet är väl inte menat att vara så.

Har shoppat idag igen (: denna gången med Joss på gränby. Rean i år var förvånandsvärt bra! Jag är mycket nöjd, och har köpt lite väl mycket men ändå, det är bra saker till israel!

Hemmakväll ikväll ser det ut som, vilket är mycket skönt, spa, läsa bok, kanske se en mysig film, sen hopp i säng i en skaplig tid (:

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

åh mys pys! Rean gillar vi skarpt!

min nya korsett sitter sjukt bra och min nya bh är mer än älskvärd! :D och sen allt det andra också :P hah.. baby! du är najs!

2009-12-28 @ 22:09:56
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0