La banlieue

Egentligen hinner jag inte skriva, men jag är ju en obotlig bloggerska.. eller ska man säga dagboksskriverska, eftersom denna bloggen är mer en dagbok än en offentlig blogg.. aja nåväl, lagom intressant..

Jobba idag, sen förhoppningsvis en träff med älskade David Falk! Som jag har saknat den filuren! Han kom förbi mig i kassan igår, blir alltid lika glad när jag ser honom, nej jag blir lycklig, glad i själen, på riktigt.

Imorrn är julafton ?!

Snurriga, busiga, hej-jag-är-smått-förrvirrad-men-glad-ändå-Malin är på språng igen efter att ha slumrat lite, jag har börjat förlika mig med att hon alltid kommer finnas där. vi är ju trots allt Ett.
Ojdå, detta lät lite tokigt.. aja, som sagt, dagboksskriverier.



- M<3


Kommentarer
Postat av: J

Gosha, fabulicious är vad du är!

2009-12-23 @ 19:16:22
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0