"då var det gjort"

Så drar oxå denna julaftonen mot sitt slut. En hel dag centrerad runt familj och mat. Oxå enda dagen jag kan äta hur mycket jag vill med gott samvete, sitter här just nu sockerchockad och känner mig allmänt överjäst. Men det hör ju till :)

Har iaf haft en trevlig jul, precis så som julafton ska vara. Förhoppningsvis har även jag en respektive nästa gång vi har familjejul (två år är väl inte för mycket press..?) så vi kan vara fulltaliga par. (:
Drömma kan man ju i alla fall...

Nog med skrivandet ikväll.





Juste.. har klippt mig, hm..
- M<3

Kommentarer
Postat av: jennipenni

Maliin! Snygg du är i håret. Rätt gjort passa du så bra i!

2009-12-26 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0