realistisk dröm?

Nu ligger jag i sängen (som jag gjort hela dagen..) och lyssnar på children of bodom och funderar...

Många flickor delar samma dröm. Jag är en av dem. Drömmen om att en dag träffa en man som älskar en utan tvivel. Som inte har saker vid sidan av. En Gudsman som kan ta hand om en. Ett sunt förhållande som är byggt på Gud, en tretvinnad tråd som inte brister. Även fast det stormar så rider man ut stormen, tillsammans.

En dag kommer jag träffa en sådan man. Tills dess får allt annat vara!

Jag gillade bara den här bilden

fråga inte varför (:

som jag läste på en helt random blogg

"I realise now, I don't need you boy,
I need a man,
yeah a soldier that ain't scared to stand up for me."

jag förstår vad hon menar :)


- M<3

Kommentarer
Postat av: Ralph

Du kommer att finna ngn jag lovar;) allt tar sin lilla tid

2009-08-31 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0