Modeblogga... hmm...?

Nyss hemkommen :) Mor min och jag slog följe till kyrkan imorse, sedan åt vi med en annan familj och därefter drog vi vidare till Gränby för att strosa och spontan shoppa lite. Mys!
   Mötet var för övrigt mycket bra. Om du inte var där bör du kika på det på LOs hemsida..

Jag är inte den som modebloggar,  det är inte min grej. Kläder har aldrig varit min grej. Jag klär mig enligt mig själv, i stil med vad jag känner, gillar och föredrar.. Därmed inte sagt att jag inte tycker kläder är roligt, för det är verkligen en fröjd, men det är inget som står särskilt högt upp på min prioritetslista. Men idag tänkte jag faktiskt visa vad jag hittat, för jag vart nöjd. Jag har ett tag varit ute efter något snyggt som piffar upp min höstgarderob..



Jacka - Zoul (köpt för ett halvår sen)
Linne - 365 Sunshine
Kjol - zoul
Tights - indiska

NajsiNajs!
Nu ska här målas!
Juste fresten, ta en kik på detta album om du har spotify
 (jossa.. jag har en känsla att du skulle gilla den..)


http://open.spotify.com/album/0XffG1ZKZkpMeeBnzrW36B

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice kjol!!! mums säger jag bara. DU kan kan känna dig nöjd med shoppningen;)

2009-08-23 @ 16:57:25
URL: http://porcupine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0