José and Lucas

What a day, what a day!

Vaknade på helt fel sida idag. Ville bara vända mig om och sova bort den kommande veckan. URK! Men jag kunde inte sova längre än till 13... så gick upp, ringde Zebastian och babblade på. Efter det kom den krypande känslan, känslan av att något äter upp en innefrån. Så, jag bestämde mig för o dra iväg till vår kära huvudstad. Sagt och gjort! Klockan 4 tog jag tåget och började strosa runt. Tittade på folk, kikade in på Beyond Retro, åt lite, tog en stund i St klara, och sådär.. Jag njöt helt enkelt av att få gå runt för mig själv i älskade Stockholm. Ingen kände mig, jag kände ingen (nog för att jag träffade Evelina en snabbis men det gills inte). 
Så satt jag och drack Te på något kafé samtidigt som jag var i telefon med Lotta, och så såg jag en kille. Han var väl i sena 20. Massa utstrålning, sjukt bra stil, typisk eyecatching. Men det var inte mer med det, jag o lotta prata på ett tag till. När vi hade sagt hejdå var min te klar och jag tänkte att jag skulle dra mig mot tåget, dagen kunde väl inte bli bättre, eller?
När jag var på g till centralen poppar denna grabben fram vid min sida och säger "Hi! Are you from Stockholm?" Visar sig att det var en Spanjor som kom från London.. han o hans kompis hade inget bättre för sig i tre dagar så de drog till Stockholm. ? sköna snubbar! Jag satt och pratade och skrattade med dem i X antal timmar. De gjorde verkligen min dag. Att få träffa nya människor, bara få prata om allt möjligt, utbyta tankar och sådär.
Ibland när man träffar nya människor får man andra perspektiv på saker och ting. Najs!

Nu ska jag nana, imorrn blir det möte (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0