Hamlet, natten och lösryckta tankar.

Så mycket på gång nu! Så lite som blir gjort!

Allt kom verkligen på en gång, min hjärna överhettar en aning just nu, i slutändan blir allt bara blassé. Ni vet, man har så mycket, man vet inte vart man ska göra, så istället för att göra nått sätter man sig och gör precis det man inte behöver göra!
Allt det här ger bara en oändlig stresskänsla.

Vi var i alla fall på Hamlet igår.. En nytolkning som var rätt intressant. Men är glad att jag sett Hamlet och läst om storyn så många gånger som jag gjort, annars skulle jag inte kunna hänga med.
Tänker inte gå in på min tolkning av pjäsen, finns så mycket att säga! Dock kan jag säga det att det var för mycket grovt och perverst. I en film visar de den nakna sanningen, men på en scen, live, kan de inte göra det på samma sätt.. Istället är de mästare på att framkalla en atmosfär som skriker orenhet, och det äcklar mig. Kanske är det så att man är för avtrubbad vad gäller film och borde reagera likadant?

Natten tillbringades hos Jossa... Jag, Debora och Jossa delade säng. Var inställd på att jag skulle vakna med femtielva knutar i ryggen och nackspärr, men faktum var att jag har inte sovit så gott på länge! Det bidrog oxå till att vi försov oss en timma. men det är inte det väsentliga i detta fallet.



Nya tankar börjar i alla fall spira nu.

Jag hoppas bara du vet vad du gör.
Vi blundade för sanningen,
och nu försöker du lura mig?
Men vem lurar du egentligen?
Jag känner dig.
Låtsas inte som något annat.

Så ett stort grattis till Ester som fyller 18 år idag :) !  

Och en tanke till Sarah, du kommer alltid finnas vid min sida va? Så sjukt. Men du är barnsligt uppskattad i alla fall! En klippa i tillvaron skulle man kunna säga..

Skulle leka med Falk idag, men jag har BTTprov imorgon. Suck. Om man kunde stoppa tiden lite bara.. ge dagen en extra timme.

Jag måste säga att jag är sjukt sugen på o köpa nya skor!

Så kom första snön för mig idag!

Du anar inte hur mycket jag saknar din vänskap.

På måndag kommer David o Maria hem! Det längtar vi till!

PAt blir allt lidande....




- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0