Toffelgöromål

Har som sagt haft en degar dag idag. Det var väldigt skönt med ett avbrott från alla mina annars väldigt sociala och fullspäckade dagar... Runt 15 tiden frågade min kära David om vi skulle spela spel... Men jag föreslog att vi skulle göra oss varsinna tofflor. Han hakade på så fort som ögat for vi in till stan, sprang in på Åhléns och skaffade in lite förnödenheter man kan tänkas behöva till två par tofflor...

Sen har vi suttit med dem hela kvällen, vilket i sig har varit mycket mysigt, och tofflorna blev faktiskt mycket fina! Lite käcka sådär (:
Och eftersom jag och David är så löjligt "bästismedvetna" skulle vi matcha, jag föreslog att båda skulle ha rosa med vita prickar... Men han tyckte vi skulle ha randigt, han blått och jag rosa... (:

Visst vart de väl bedårande? Våra tofflor vi ska ha på oss när vi seglar ;)

Här har ni våra fötter iklädda de alldeles förtjusande tofflorna (:


Sthlm med Jossa imorrn!! NAJS! Saknat henne så det skriker om det.

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! Va gulligt :D va kreativt :)

2008-12-29 @ 12:04:34
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0