O-hamn i all ära

Har saknat att skriva på min blogg ett tag nu! Så det har varit min morot de senaste timmarna då jag ägnat mig, mer eller mindre fokuserat, på att skriva min rapport om ätstörningar. Men jag är typ klar med den nu, och unnar mig därför lite tid åt bloggen min. (:

Jag har alltså varit i Oskarshamn, fredag-måndag. Jag, Jossa, Debora, Sarah och Jennifer tog bilen ner. Mest för att hälsa på Jossas föräldrar, se vad det är för ställe hon verkligen kommer från och så... Det var mycket trevligt. Underbart umgänge väger alltid upp mot dåligt väder (: Nej men jag är lyckligt lottad som har så bra brudar runt mig!
     Egentligen har vi inte gjort sådär jätte mycket, vi har mest bara varit, sovit, vilat, träffat barnen i kyrkan (barnvakt?! -intärnt.), kollat film, hängt med Anna, lite sådär. Sen vart det utgång på lördagkväll som slutade med en film (Rulle Prulle - oxå det intärnt.) hos Cim.
    Med andra ord vart det en skön, avslappnad och mysig resa. Alltid lika trevligt att träffa nytt folk.
    Livet är bra underbart än då. Som du sa David... (hihi, bara för att du blir varm om hjärtat, vilket i sig är gulligt, tycker jag det är mysigt att nämna dig... )


   
Ja sarah, visste inte hur mycket jag skulle visa.... ;)      

       Spel med snyggisarna

 
Seriöst det var då...                              
 
                                      Debora kör gärnet...

  
Något intressant drama....                         

                              Robert. ;)

 
Vackra flickor.                                                           
 
                   Cim och Jennifer (:

                  
Sarah Samuel och Tessa (:     
 
                               Här hade vi Cim igen...



Med andra ord en trevlig långhelg, värd att minnas. Finns så mycket att säga men få ord räcker ändå....

- M<3

Kommentarer
Postat av: David

Ha ha, busted!!!

2008-12-10 @ 15:15:11
URL: http://malafjala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0