kära dagbok.....

Nyss hemkommen och utkommen från duschen. Var länge sen jag hade en sån trevlig kväll, även fast den egentligen inte var utöver det normala.

Julbak och mys hos Linnéa med oss brudar. Bara otroligt trevligt att få umgås och prata. Även fast jag kanske just nu inte tillför så mycket så trivs jag så bra bland dessa flickor, gillar att bara vara bland dem.
Därefter häng hos une. Hände inte så mycket men hade trevligt ändå, kände inte för något annat än att hänga o prata ändå. Däremot vart flickorna danssugna... slutade med att jag skjutsade dem till Eli som hade någon fest... Fast det lät som den hade spårat, så nu sitter jag här, och se ljust på det som komma skall.

Vansinnigt vad känslorna kan ändra från ena dagen till den andra. Sjukt vilken bergochdalbana man är ibland. Det är bra och veta att min grund är fast i alla fall.. Att jag är trygg i Gud. Att jag alltid är välkommen, och att han är min bästa vän.

Tankarna går framåt nu. (:

Så ska man jobba imorrn, 11-19. Blir bra med lite stash... Det är ju trots allt lördag imorrn... (:

väntar bara på att håret ska torka.. så ska jag gå o lägga mig...
Under tiden ska jag fixa lite musik till bilen....

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0