24e (:

Då har det varit julafton i år igen. Lite speciellt i år, jag var bara med föräldrarna... Syskonen var hos sina bättre hälftars släkt. Men det var rätt skönt o avslappnat.. vi gjorde det inte till värsta grejjen...
Pysslade, bakade lite, tog det lugnt, kollade på film, åt, spelade spel, umgicks, myste, ja ni vet.
Mycket trevligt:) har bara varit lite trött, någon höll mig ju uppe till klockan fem imorse......................................... (denna någon kan ju känna sig träffad nu. (: hehe)
Nåväl. En trevlig o bra julafton.

imorgon är det lugna puckar då med, så vitt jag vet i alla fall... Förhoppningsvis ska jag på Twilight med Linnéa... väntar fortfarande på ett sms från henne men tror det blir så, lät som det på henne i alla fall. Ska bli jätte kul o hänga med henne. Saknat henne lite i mitt liv. :)

Vill även skriva nåra rader om denna dagens egentliga centrum och kärna... Det är ju faktiskt min bästa vän Jesus som är dagens huvudperson. Utan honom skulle mycket inte va sig likt. Är evigt tacksam att han valde att födas som en av oss (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0