Datorkrasch

David var en ängel o skulle hjälpa mig o ominsatallera datorn igår. Men självklart vart det kalabala och den kraschar istället, suck. Nåja, nu är den på bättringsvägen? hoppas jag..
Annars blir det endast brevväxling på det gamla viset mellan dig och mig i Israel (:

Idag ska jag kolla över o testa allt det som ska med till Israel. Sen ikväll blir det Mor-Dotter-tid på relax, najs!

Åh, det knepiga med israel är att jag inte får ha kort, över knäna.. det är ju i princip det ända jag har i sommarklädväg. detta blir en pärs ;)

- M<3

Kommentarer
Postat av: J

mysig mala-jossa time igår!

Du är fin, och du kommer gå långt på alla dina vägar. thih, usch tanken på att du ska åka snart är delad. jag gläds med dig självklart men våndas över då stunden kommer och jag verkligen inser att du är många mil bort på jordklotet.burr burr

Gosha jadu, ingen är som du och det vet du! puss

2010-01-29 @ 18:37:09
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0