youth!?

Ah, nu har youth börjat och jag är inte alls inställd på det!
Kanske lika bra det för jag kommer jobba alla dagar veckan ut...
Ikväll var iaf mötet mycket bra, stefan är ju verkligen en klass för sig :)
Sen var det oxå mycket trevligt att träffa alla nära och kära.
Träffade Rasmus, den lille! Saknar honom, hans småbröder och hans föräldrar, med andra ord, saknar klicken Hånbergs. Fick väldigt fin kontakt med familjen :)
Sen har jag och josefine värvat flickor till den 30e nov - Milano :D
Sjukt kul att åka ett stort tjejgäng!!

Tre snygga brudar. Länge sen det känns redan...

(ellinors bild)



Okej, imorrn jobbar jag 10h, natti fnatti! (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0