svammel

Godmorgon, eller kanske godförmiddag.

Oj vad jag längtar till Milano och Israel just nu. Det känns däremot väldigt långt borta.
Hoppas ni alla är på Youth ikväll, jag är det inte. Dum är man om man inte är där fastän man egentligen kan.
Helt ärligt, jag har inget vettigt att säga.



Flicks, detta är till er eftersom att jag var för trött att säga det igår....
När ska vi till amanda? på måndag? kl?
När ska vi på relaxen? var det tisdag?
På torsdag har vi hudvård/smink träff hos Erika!
Juste! Måste ju säga, jag tycker hemskt mycket om er (:

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om än inte mer om dig så att säga;) massa godnatt kärlek till dig! relax? vilken tid?

2009-11-01 @ 20:16:34
URL: http://porcupine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0