Heja mig !

Nu gott folk kan jag lugnt avslöja det kryptiska som skrivits här förut.
Jag ska på lördag tävla i Miss World Sweden 2009 finalen. Alltså för er som undrar. Detta är världens största skönhetstävling. Den som vinner den svenska finalen kommer att få tävla mot andra länder (lite mer än 120st). Man får då åka först till London, är där ett par dagar, sen vidare till Dubai för att ha event och grejjer och sen bär det av till Johannesburg i Sydafrika där man är ca. en månad. Man bor på femstjärnigt, träffar massa folk, privata jetplan, och massa massa mer!
Den 12e dec kommer den stora Miss World finalen hållas och nu på lördag får jag veta om jag blir en av deltagarna som har chansen.

Vad som än blir utvägen ur detta är det en underbart rolig erfarenhet, men självklart hoppas jag på att jag blir Miss World Sweden 2009. Då öppnas helt enorma möjligheter för mig att nå ut till människor.

Så, jag behöver ditt stöd på alla sätt och vis nu!
Finalen kommer hållas nu på lördag, den 24e okt, på Karlssons & Co. i sthlm. Kungsgatan 56, ligger nära hötorget, alltså busenkelt att hitta! Du måste vara över 18 och inträdet kommer vara runt 100kr.
Ta med dig ett gäng och kom och heja på mig. Och be gärna en bön. :)

Jag har valt att lägga allt detta i Guds händer, för jag vet att vad han än har planerat för mig så är det det bästa och därför känner jag mig väldigt trygg i vad än utväg det blir.

 

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0