Dagens men inte som Lotta

Idag har jag jobbat och träffat älskade Josefine! (:
Vi hängde en lång stund på Gränby, fika och stros. Det är skönt att va med Josefine, hon förstår (:
Lustigt att båda känner en rotlöshet. En viss känsla av att inte passa in någon stans, inte höra hemma. Fast, vi hör alltid hemma hos varandra, men ändå.

Jag har idag oxå slagits av känslan av att vilja få rätsida på det hela med det där som hände. Men samtidigt, vad tjänar det till? Jag har ju försökt och du visar dig på avigsidan.
Samtidigt hör jag Josefine som påminner mig om att det inte är värt det eftersom att du ändå är som du är. Sant. Mycket sant.

Helt plötsligt slogs jag av en förlamande trötthet. det sög. Jag som hade tänkt måla eller läsa Brida...

- M<3

ps. jag kan fortfarande inte ladda upp bilder.. Hela internet gör uppror :S

Kommentarer
Postat av: Lotta.

haha.. nej de va väll tur.. jag har ju copyright på mina rubriker..:P

2009-10-09 @ 15:26:11
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0