00.00 var klockan, önska!

Jag skulle egentligen bara kolla mailen men det vart att jag skrev här.
Jag är stentrött, utsliten, utpumpad. Jobbade 12h idag, och vetskapen av att ICA väntar med öppen famn imorrn gör inte det hela bättre. Nåväl, efter denna helgen kommer jag kunna pusta ut, känna mig duktig och veta att den kommande lönen inte kommer vara att leka med (:

Vi hade halloweenfest för barnen på kvällen, jag var utsminkad till spöke, och var därmed jätte snygg när jag senare på kvällen skulle mingla bland folk på LO.

Jag har i alla fall idag fått prata ut, lyssna på, hålla med om, kramas och fått reda på att allt var, trots allt, bra på den fronten. Saknar er!
Även fast jag nu en än gång ska försöka ställa det till rätta kan jag inte alltid ta ansvar för dennes liv. Så länge man vet att man försökt, att man förlåtit och bett om förlåtelse så kan man inte göra så mycket mer. Man är trots allt två i en relation. Och det finns ingen människa som kan ta någon annans ansvar över dennes liv, alla står i slutändan själva till svars. Om man själv inte gör något åt sin egen situation kommer heller inte någon annan kunna hjälpa en.

Mitt hår är för övrigt heeelt mördat. Skönt att man har sina knep. Men hur ska jag kunna få igång det igen??

 

- M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0