Hejhej

Söndag och jag har sovit ut. Igår lyckades jag gå till jobbet, utan att jag skulle jobba. Alltid lika kul! Och jag var så trött så jag fick hålla tårarna tillbaka :P Så blir jag, när jag är övertrött och det inte går som jag hade tänkt, haha, löjlig man är ibland!

Det betydde i alla fall att jag kunde gå på Youth på kvällen (: Sagt och gjort. tyvärr kunde jag inte koncentrera mig så mycket på det som jocke sa, nära där jag satt fanns en hel flock av smått som bara hade bestämt sig för att förstöra för oss andra...

Idag är i alla fall 1/11-09 (om du inte visste). För mig innebär det i alla fall att jag varit singel i ett år. Nu när jag tänker efter har detta år gått otroligt fort. Och fantastiskt mycket har lyckats hända... Och, jag har verkligen utvecklats som människa. Jag är så glad att det blev som det blev ändå. Friheten är inget jag vill ska ta stryk igen :) Jag ser faktiskt David och Maria som otroliga föredömen. Jag hoppas att jag hittar en kille som är lika frihetsälskande som jag, och som jag kan lita på till 100% och som litar på mig. Bara för att man blir tillsammans behöver man inte binda varann. Man är fortfarande två individer.

Idag har oxå min far och många av mina vänners föräldrar konsert med sin kör. Det ska jag lyssna på en stund, för sen måste jag dra vidare till Nickis! (nu vet jag för säkert)

Okej dags att hoppa i duschen!!

 

Undrar hur mycket tid jag spenderar i min bil per vecka....??

 

- M<3 - kyuss är för övrigt ruskit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0