Valborg

Okej, valborg i all ära, men det är överskattat. Det är bara en ursäkt för att folk ska få dricka sig redlöst fulla.
Nåja, jag solade på förmiddagen, sen bar det av till ICA i 8 timmar, yeey! Efter det dök jag upp hos Noomi, det var mysigt :) En härlig tolkning av yoga framfördes oxå av David och Peter, minst sagt intressant.
Sen bar det av till stan med jossa för att träffa lite annat folk. Satt och pratade, gick omkring lite och sen åka hem. Skön kväll ändå. Men jag tycker fortfarande att valborg är överskattat.
Ja juste! På vägen hem till mig, den långa smala vägen, så gick det en kille så jag stannade och frågade om han skulle ha skjuts, så han hoppade in. Och det visade sig vara min närmaste granne (20m från mitt hus)! Och jag har aldrig träffat honom på de 3,5 åren som jag bott här. Pinsamt värre, nåväl nu fick vi iaf en riktigt introduktion :)

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0