Tämligen annorlunda strapats

Gårdagen var nog den längsta i mitt liv! Massa hände och jag tänker inte räkna upp allt. Jag måste bara rikta ett stort tack till Jossa som är så sjukt snäll och hjälper mig med allt inför studentfesten :)

Hursom. På natten, ungefär halv 2, klättrade jag och Robert upp på Linnéskolans tak. Tjeeena vilken utsikt!! Helt galet! Något av det bästa jag gjort på länge! Man skulle ju vilja va som de i Mirrors Edge! Jag önskar att min gubbe kommer fria till mig på en plats som den eller något.
Glad i själen vart jag i alla fall (:

- M<3

Kommentarer
Postat av: bea

hej! Javisst den ska jag med på ja :D glömde bort den. Har faktiskt tre tröjor som jag ska bränna upp YES!!

jasså? den kanske är på escobar? Jag vet inte haha! :D jag antog och hade för mig att det var BJ men det blir bra de ;)

Puss!

2009-05-23 @ 16:42:12
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0