snabb redovisat

Skön helg måste jag säga!
Jobbat lite, solat massor och träffat en hel del sköna människor!
Bland annat for jag till huvudstaden igår för att hänga med min gamla vän Rick, sjukt najs! Vi strosade runt, fikade, pratade, åkte till uppsala, fikade, hängde, pratade osv. Mycket skönt med andra ord :)
Idag har jag hängt med Robert och Jennifer, härligt! Sen drog vi till Manne oh färgade hår, fikade och hängde.
Sköna dagar nu!
Jag har praktiskt taget redan tagit studenten i mitt huvud. :)
Imorgon är det träff med studentkommitén, hoppas verkligen att festen blir bra. Så mycket tid som man har lagt ner på den. Lite trött bara på att höra allas skepticism och nedlåtenhet. Men nåväl, vi gör bara vårat bästa :)
Men nu ska jag göra något annat.. sova kanske, eller nått..

ps. Jag kanske ska förklara för alla er som inte vet varför jag ser ut som jag gör just för tillfället. Jag är allergisk mot pollen, och det har visst valt att ge uttryck i mitt ansikte.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0