nattligt skriveri

Okej länge sen jag skrev.
En minst sagt händelsefull vecka!
Sarah och jag har fastställt att alla människor är psykiskt sjuka.
Jossa och jag har roat oss på vårt vis.
Och för att inte nämna musikalen! Jag blir så sjukt stolt över att ha sådana vänner! De var alla så vansinnigt duktiga!

Veckan som kommer innebär ungefär två dagar i skolan med lektioner. Det blir de två sista dagarna med lektioner ever!
Sjukt najs. Och sen blir det 500 på lördag, vilket jag ser fram emot!

Ikväll passade Creed bra, jag försöker spela mina kort väl.
Men ibland ger man sig själv bara en stor suck när man tittar på sig själv i spegeln.
Hur kunde jag?
- igen?

Jag är inte oälskad i alla fall,. (:

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0