Ett inlägg. Till för mig själv.

Ett något jag skrev. Skrev för att jag måste. Skrev för mig själv. Skrev för att förstå själv. Skrev för att sätta ord på det som brinner, sticker, hugger, skär och skriker. Skrev för att sätta ett perspektiv på tillvaron. Skrev för att andas ut allt det som byggs upp. Skrev för att damma av luckan. Skrev för att kunna le på riktigt imorgon igen. Skrev för att jag.. jag måste.

Lämna
Jag lämnade dig kvar i det gamla
Kvar i det som måste glömmas
Kvar i det som alla trodde var så bra
Men som var så dåligt.

Jag lämnade dig bakom mig
Jag lämnar dig kvar
Med dig vill jag lämna allt.
All smärta, all kärlek, all bitterhet,
all glädje, all sorg, all vänskap
och allt hat.

Men du lämnade mig aldrig.
Du bytte ut mig.
Du tog med mig in i det nya.
Du visade ditt sanna jag.
Vem du är, var, vill vara.
Därför vill jag lämna dig.

Jag vill...
äh, jag saknar dig.
Jag vill att det ska bli bra igen.
Inte vi igen.
Bra igen.
suck.

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0