dagarna från 27...

...Fast det blev ingen dag 28...
Först vill jag kort nämna att Michael Jackson är död, som ni alla redan vet. Tragiskt. Jag blev ledsen, på riktigt. Jag har alltid valt att tycka gott om honom, och tänker fortsätta med det. Han var trots allt kung.

Sen dag 27, alltså sen i torsdags, har jag hunnit med att jobba, hänga med abbe, jossa och petrus en hel kväll, och att vara på gräsö med alex, micke, holmen, rasmus, joachim och sebbe. Ja juste! Jag får inte glömma att jag har varit med Matthias oxå! Han kom hem från turkiet och sen skulle han åka till norge dagen efter så vi hängde lite en kväll (: mycket mys!
Det är såhär sommaren ska vara! fylld av spontana saker med massor av vänner! (:

                       

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0