Tänder, konst & ralle

idag var jag och Joachim till Stockholm lite av en snabbis :)
dagen började med att jag drack te med pappa och mamma hånberg, hemskt trevligt att sitta och snacka med dem :)
Sen drog vi till Lidingö för att göra ett besök på Millesgården. jag har länge velat gå dit så det var najs att få gå runt och titta. Konst är bra för själen, och jag måste nog säga att jag älskar skulpturer mer än tavlor.. Tavlor suger ut all kraft ur en, skulpturer är ändå lite mildare..
        Hursom, vi satt på en bänk och blickade ut över statyerna, med solen i ryggen och havet bakom oss. Mycket  bra!. när allt var som bäst skulle jocke böja sig fram (?) och jag titta bak, samtidigt. Såklart lyckas jag slå mina tänder i hans panna så min ena framtand flyger ut, för tredje gången. Som tur är ska jag snart få min nya tand. Men ändå. Det sög, för nu kan jag inte gå på kvällsmöte... fast jag får den fastlimmad imorrn igen..
Nåväl.. vi får se vad kvällen innehåller... är dock medveten om att jag är förpassad till mitt hus fyra väggar nu när jag är lite halv...

Ja just ja, vi var o hämta ralleponken oxå (: han är äntligen hemma igen (: den kusen! har ändå saknat honom lite smått i vårat mysiga gäng (:



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0