En ny bok påbörjas.

Då var nyårshysterin äntligen avklarad i alla fall för ungefär 11 månader framåt (:
Igår var vi hemma hos Ester på en aftonmaskerad. Mycket trevligt.
Som sig bör ska jag väl säga något om det gågna året... finns inte så mycket att säga, mer än att det var det året då jag var på toppen och på botten. 
   Jag är inte den som tror så mycket på nyårslöften.. Behöver jag ändra på något kan jag likagärna göra det med en gång. Men jag sarah och Jossa kom på ett bra nyårslöfte jag tänker ta fasta på.

"Inge mer depp. Inga fler pojkar - bara män."

Helt klart ett bra nyårslöfte!

men vad ser jag då framemot detta året?
Att få flytta härifrån! Att få börja mitt egna liv! Att få börja plugga!
jag är optimistisk, det känns bra. de två åren som varit har jag bestämt att stänga och försegla, lämna bakom mig, se framåt och gå enligt den riktningen.

Så många människor som jag insett finns och står vid min sida i vått och torrt. Tack till alla er. Måste bara nämna David och Jossa. all kärlek till er. Och för att inte nämna Jesus. <3

Idag introducerade David mig till ett nytt otroligt helt sjukt bra band, DeVotchka . Mycket skönt musik! Passade perfekt idag! 

  
                                      




Ett slutgiltigt tack till Josefine. Du har varit den trofasta vännen, hon som aldrig ger upp. Jag ser framemot en lång vänskap med dig! Love!


- M<3

Kommentarer
Postat av: jossa

ett stort tack tillbaka till dig min otroliga vän! tack för detta året.. utan dig hade det inte varit sig likt. du är som min andra halva med ett finare ord.. du betyder enormt mkt för mig. tack för sommare, du och jag på dess olika äventyer, tack för hösten då ja föll gång på gång tillbaka till ruta ett. och ett stort tack till vintern då du vard där för mig redo att börja om! puss <3

2009-01-01 @ 21:31:17
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: Siamak

Hej igen Malin. Här kommer mitt svar på din förra kommentar...



Gott nytt år! Hoppas att du får ett bra år med allt som du önskar dig. Allt det bästa till dig min vän.



Du har rätt, det var ett bra tag sen vi hördes. Jag hoppas att vi får tillfälle att träffas igen under detta år. Jag behöver bara lite tid på mig att tillfriskna (se länk), sen är jag game för lite catching up.



Sköt om dig och stay in touch.

Din vän Siamak

2009-01-01 @ 23:23:40
URL: http://the-story-about-sweden-blogspot.com
Postat av: malin

Siamak! ja jag läste på din blogg om vad som hänt. Jag beklagar verkligen, har inte ord för det...

Går allt bra för dig?

Gott nytt år till dig med!!

Bor du kvar i Sthlm eller vart i landet befinner du dig nu?

Kram.

2009-01-02 @ 01:12:51
URL: http://malafjala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0