plugga..

Måndag förmiddag. Idag var jag duktig och gick upp vid nio tiden. Jag gick och la mig runt nio igår kväll oxå. Skönt att få sova ut, för både kropp och själ. Dock så drömmer jag så mycket.
Just nu tror jag min ande och själ är och har hyss för sig, eller något. Finns inga belägg för det jag drömmer, inga alls.
nåväl, alla gånger är man väl inte i harmoni med sig själv? ;)

går i skolan till klockan 21.00 ikväll. ska fixa så jag kan ta med mig nå käk, kommer bli outhärdligt annars....

plugga plugga plugga... det består nog mitt liv av nu. Men det är roligt att lära sig nya saker. Och jag är så glad att jag valde att göra min studie om anorexi, jag lär mig verkligen massor som jag kommer ha nytta av sen!



- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0