Patetiskt!

Jag hatar msnvirus. De är så onödiga!! Vem kan vara så patetiskt dum som sitter och gör de där?!
GAH!! Och hur dum är inte jag då som klickar på en länk som jag egentligen, om jag läst den noggrannare, hade vetat mycket väl att den inte var bra?! SUCK! vad ska jag göra nu?? Jag har kört alla möjliga msnvirusprogram!. Jag kan ingenting om sådant här! SÅ ONÖDIGT!!!
Detta förstörde verkligen min dag!
Den har annars varit helt okej.
SUCK.
Ska försöka göra  något åt det.. vad nu det kan vara?
om du kan något om det får du ju gärna hjälpa.

- M<3

Kommentarer
Postat av: anselm

he he inte lätt för dig :P men jag skulle prova http://www.safer-networking.org/sv/mirrors/index.html ladda ner det där och kör det brukar hjälpa.

2009-01-27 @ 12:45:02
Postat av: malin

Haha! Anselm! vad söt du är! Jag behöver dig, fattaru väl! Jo men jag tror jag löste det.. efter X antal timmars virusscanning..... Tack för hjälpen! :)

2009-01-27 @ 12:47:01
URL: http://malafjala.blogg.se/
Postat av: Du vet vem på D

Om du inte fixat det ännu kan vi kika på det imorgon. Kram.

2009-01-27 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0