ömt idag.

Då var det tisdag idag. hade en klipptid 10.30 men jag råkade sova...
 Men fick en tid 14.30 istället, skönt att nåden är stor idag ;)
Dock är vissa dagar värre än andra. Vissa nätter kommer du, slår läger i mitt huvud och stannar där över kommande dag. Jag saknar dig inte. Eller, gör jag det?
Suck. Jag vill i alla fall inte ha tillbaka den som du visade dig vara. Tror jag saknar den jag trodde att du var.

Hur kämpar man mot ett hål som bara växer inombords?
Men jag tänker inte bli tom igen. Jag har precis erövrat min egna värld igen trots att den inte är lika färgglad som innan har jag den. Och det är den bästa tillflyktsorten jag vet. Jag har alltid älskat min värld. Jag tänker inte bli tom igen.

Jag har glömt din röst.
It's killing me.



- M<3

Kommentarer
Postat av: J

ja vet, när dom slår läget vill man bara fly iväg.. det sorgliga är dock att de går typ inte.men du är stark det vet jag! <3

2009-01-27 @ 15:19:07
URL: http://wirsens.blogg.se/
Postat av: Maria Vethe

"MEIN KAMPF MOT ISRAEL"



Idag skänks mina tankar åt det judiska folket som för bara några tiår sedan blev offer för en grym idèologi med Adolf hitler i täten.



Människors likavärde upphörde att existera och kvar stod tyska läkare som jämförde judar med hundar i ett uppriktigt försök på att försvara sina omänskliga förskningsprojekt.



Idag gråter jag med de 6 miljoner judar som förintades som följd av antisemitismen, nazismen och ett rådande judehat. Tårarna triller lite extra just därför att judehatet aldrig upphört existera, utan lever i bästa välmående den dag idag.



Att kyrkor etc. valt att fega ur och därmed låta bli minnas dom oskyldiga som alla numera överivrrigt kämpar för i nutidens "Mein kampf Mot Israel", är horribelt och förtjäner ingen respekt överhuvudtaget.



Maria Vethe

2009-01-27 @ 19:50:48
URL: http://mariavethe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0