manskartan

Tisdag och veckan är i full gång. hade en lektion idag och sedan bar det av till tandläkaren, denna gången för att fixa ett hål. Modig som jag var gjorde jag det utan bedövning. Det var andra gången nu. Liksom förra gången kom jag hem med röda märken i vänsterhanden. jag har nämligen kommit på vitsen med att avleda smärta, så jag pressar ner naglarna i handflatan... Om jag nu ska behöva göra det när jag är hos tandläkaren, undrar hur det kommer se ut efter att jag fött barn..........

Nåväl, dagen har bestått av att läsa böcker om anorexi och så har jag tränat nu på kvällen. Det var  mycket behövligt kan jag ju säga...
Igår satt jag med Noomi och Ester på min håltimma. Så kom det sig att vi gjorde oss en "manskarta". Med andra ord en karta där de ställen vi tycker har de bästa männen är markerade. Robert kom med på ett hörn oxå, tja, fast han egentligen inte passar in på en manskarta... så antar vi får döpa om den till "Manskartan med undantag för roberts flickor" eller något...




Här har ni den alltså. Från den kan vi utläsa att Sverige (ev norge) är en klar vinnare.
Latinograbbar anses vara mycket bra.
Asien är lite tveksamt, för att inte tala om Ryssland som bara består av frågetecken.
Grönland, Island, Danmark och Finland är BIG NO.
Övre Afrika var helt okej, likaså Canada.
(Tja, ta det inte personligt nu om du råkar vara finsk eller liknande...)

- M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste säga att era teorier kan jag inte hålla med om. Världens bästa kille kommer från Finland så antignen är han ett undantag eller så stämmer inte er teori...hahahah:D

2009-01-21 @ 12:20:32
URL: http://porcupine.blogg.se/
Postat av: malin

vem vet, kanske undantagen som bekräftar reglen? haha. men däremot måste jag tillägga att han är från den SVENSKA delen av finland ;)

2009-01-21 @ 19:17:17
URL: http://malafjala.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte för att ja känner dig men du du ger mig en bild av att du är blåst och fördomsfull! känner många fina finskar!

2009-01-21 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0