halfling

Vaknade idag, ringde till jourhavande tandläkarna i uppsala.. Men eftersom att jag inte är i okontrollerbar smärta (gällande min tand) kunde de inte ta emot mig, eftersom att jag inte prioriterades. Nej det förstår jag ju. Men jag har en smärre panik inombords gällande tanden... Men ska gå till min tandläkare, som i Jesu namn ska ha en tid, och få den fixad.

Idag har jag förövrit jobbat lite med mitt PA, på mitt sätt iaf.. och degat.. Micke o Erika + lillstumpan var här och jag har myst med dem lite... (:
Men nu ska jag hoppa i duschen för att senare åka till Lotta och snacka lite strunt.. MYS (:
hon är nog en av de få jag kan visa mig för med en halv tand... jag har ju trots allt sett henne när hon var miss sverige ;)

- M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0